Strona główna

Jak wygląda proces wdrożenia PPK w firmie?

Utworzenie i funkcjonowanie PPK u danego Pracodawcy wymaga zawarcia 2 Umów:

 

1. Umowy o zarządzanie PPK 

Jest to to Umowa pomiędzy Pracodawcą i Instytucją Finansową wybraną przez Pracodawcę w porozumieniu z Pracownikami. Umowa o zarządzanie zawierana jest wyłącznie on-line poprzez stronę www Towarzystwa:

KLIKNIJ TUTAJ ABY ZAWRZEĆ UMOWĘ O ZARZĄDZANIE »

Termin zawarcia tej umowy upływa:
  • 26 marca 2021 dla Jednostek sektora finansów publicznych
  • 23 kwietnia 2021 roku dla pozostałych Pracodawców
 

2. Umowy o prowadzenie PPK

Jest to Umowa, którą Pracodawca zawiera w imieniu swoich Pracowników z Instytucją, z którą uprzednio zawarł Umowę o zarządzanie PPK.
W przypadku BNP Paribas TFI zawarcie Umowy o prowadzenie PPK następuje elektronicznie poprzez przekazanie w formie pliku za pośrednictwem aplikacji PPK Serwis danych Pracowników przez Pracodawcę (dostęp do aplikacji Pracodawca otrzymuje po zawarciu Umowy o zarządzanie PPK). Potwierdzenia zawarcia Umowy są wysyłane przez nas do każdego z Pracowników osobno na otrzymany za pośrednictwem Pracodawcy adres korespondencyjny.
 
Termin zawarcia tej Umowy upływa:
  • 1o kwietnia 2021 dla jednostek sektora finansów publicznych
  • 10 maja 2021 roku dla pozostałych Pracodawców

 

W JAKI SPOSÓB WSPIERAMY CIĘ NA ETAPIE WDRAŻANIA PPK W TWOJEJ FIRMIE?

Po zawarciu Umowy o zarządzanie PPK otrzymasz od nas w formie elektronicznej:
  • Materiały umożliwiające przeprowadzenie kampanii informacyjnej wśród Twoich pracowników w 4 wersjach językowych (maile, broszury, PPK w pytaniach i odpowiedziach, plakaty, formularze rezygnacji i przystąpienia do programu)
  • Materiały dedykowane pracownikom HR obsługującym PPK: Procedury Operacyjne i Przewodnik po systemie PPK Serwis
  • Zaproszenie na bezpłatne webinarium szkoleniowe w zakresie funkcjonowania PPK i obsługi programu PPK Serwis dla pracowników HR z możliwością wyboru najbardziej dogodnego terminu
  • Zestaw formularzy do obsługi dyspozycji składanych Pracodawcy wraz z przewodnikiem, który szczegółowo omawia każdą z dyspozycji
  • Instrukcje w zakresie prawidłowego zawarcia Umowy o prowadzenie
  • Wzory plików wymiany danych w formacie xls wykorzystywanych przy obsłudze PPK przez pracowników HR

Przez cały czas wdrożenia i dalszej współpracy do Twojej dyspozycji pozostaje dedykowany Zespół ds. PPK:

ppk@tfi.bnpparibas.pl

 
 
powrót

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Zamknij