Jak wygląda proces wdrożenia PPK w firmie?
Utworzenie i funkcjonowanie PPK u danego Pracodawcy wymaga zawarcia 2 Umów:
1. Umowy o zarządzanie PPK
Jest to to Umowa pomiędzy Pracodawcą i Instytucją Finansową wybraną przez Pracodawcę w porozumieniu z Pracownikami. Umowa o zarządzanie zawierana jest wyłącznie on-line poprzez stronę www Towarzystwa:
KLIKNIJ TUTAJ ABY ZAWRZEĆ UMOWĘ O ZARZĄDZANIE »
2. Umowy o prowadzenie PPK
W JAKI SPOSÓB WSPIERAMY CIĘ NA ETAPIE WDRAŻANIA PPK W TWOJEJ FIRMIE?
-
Materiały umożliwiające przeprowadzenie kampanii informacyjnej wśród Twoich pracowników w 4 wersjach językowych (maile, broszury, PPK w pytaniach i odpowiedziach, plakaty, formularze rezygnacji i przystąpienia do programu)
-
Materiały dedykowane pracownikom HR obsługującym PPK: Procedury Operacyjne i Przewodnik po systemie PPK Serwis
- Dostęp do materiałów szkoleniowych online w zakresie funkcjonowania i obsługi PPK Serwis dla pracowników HR
-
Zestaw formularzy do obsługi dyspozycji składanych Pracodawcy wraz z przewodnikiem, który szczegółowo omawia każdą z dyspozycji
-
Instrukcje w zakresie prawidłowego zawarcia Umowy o prowadzenie
-
Wzory plików wymiany danych w formacie xls wykorzystywanych przy obsłudze PPK przez pracowników HR
Przez cały czas wdrożenia i dalszej współpracy do Twojej dyspozycji pozostaje dedykowany Zespół ds. PPK: