Strona główna

Uczestnik PPK

STI24 – dedykowana aplikacja dla Uczestników PPK
Przydatne rzeczy warto mieć zawsze pod ręką, szczególnie te, które pozwolą mieć finanse i pieniądze pod kontrolą.
Uczestnicy PPK zarządzanych przez BNP Paribas TFI S.A. mają możliwość korzystania z bezpiecznej, intuicyjnej i całkowicie BEZPŁATNEJ aplikacji STI24 do samodzielnej obsługi PPK, dzięki której zyskują:
  • stały dostęp do wartości swoich rejestrów PPK (24/7 również w dni świąteczne),
  • wgląd w bieżącą wartość inwestycji i historię dokonanych wpłat, w tym wartość dokonanych wpłat w podziale na wpłaty Pracownika, Pracodawcy i dopłaty Państwa,
  • swobodę zarządzania wpłaconym kapitałem,
  • możliwość składania online dyspozycji:
    • Zwrotu wpłaconych środków,
    • Zmiany alokacji dokonanych wpłat,
    • Zmiany alokacji przyszłych wpłat,
    • Aktualizacji danych osobowych,
    • Zmiany danych teleadresowych.

Aktywacja aplikacji STI24 TUTAJ >>>

Aktywacja aplikacji STI24 to tylko 3 szybkie kroki:
  • Podaj swoje imię, nazwisko i numer PESEL.
  • Jeżeli system potwierdzi, że jesteś Uczestnikiem PPK poprosi o uzupełnienie pozostałych danych kontaktowych.
  • Wykonaj przelew w wysokości 1 PLN za pośrednictwem płatności online BlueMedia w celu weryfikacji tożsamości.
Po zakończeniu weryfikacji (zazwyczaj trwa to maks. kilka minut) wpłacona kwota zostanie niezwłocznie zwrócona na Twoje konto.

Jesteśmy przekonani, że nasza aplikacja STI24 spełni Twoje oczekiwania.

Ponowna aktywacja aplikacji STI24, jeżeli już logowalismy się do aplikacji STI24 lub otrzymalismy e-mail od BNP Paribas PPK SFIO po przekazaniu danych przez Pracodawcę.
Powyższe oznacza, że BNP Paribas PPK SFIO posiada już e-mail Uczestnika PPK i wystarczy, że zmienimy hasło poprzez opcję "Nie pamiętam hasła".
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z naszą dedykowaną Infolinią PPK do obsługi zapytań ze strony Uczestników PPK pod numerem 22 355 46 70.
Infolinia PPK działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Koszt połączenia określa taryfa operatora telekomunikacyjnego.
Gdzie uzyskać numer EPPK?
Numer ID EPPK jest możliwy do uzyskania za pośrednictwem Pracodawcy w aplikacji PPKS oraz na Infolinii PPK 22 355 46 70.
 

Korzyści dla Pracowników

Jak wpłata do PPK wpłynie na wynagrodzenie Pracownika?

Kiedy Pracownik (Uczestnik PPK) może wypłacić środki zgromadzone na rachunku PPK?

 
 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Zamknij